Warszawa: Wymiana wewnętrznych linii zasilających w.l.z. w budynku Zamku Ujazdowskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 123009 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1. SIWZ, procedura uproszczona, pobierz PDF
2. Przedmiar robót, pobierz PDF
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót STWiOR, pobierz PDF
4. Wykaz prac budowlanych, pobierz PDF
5. Wzór umowy, pobierz PDF
6. Wzór oferty, pobierz PDF
7. Wykaz osób, pobierz PDF
8. Oświadczenie o spełnianiu warunków, pobierz PDF
9. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, pobierz PDF
10. Oświadczenie o odbytej wizji lokalnej, pobierz PDF
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa, woj. mazowieckie.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury i Sztuki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznych linii zasilających w.l.z. w budynku Zamku Ujazdowskiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany wewnętrznych linii zasilających w.l.z. w budynku Zamku Ujazdowskiego oraz wykonanie demontażu starych w.l.z., dokumentacji wykonawczej, powykonawczej oraz niezbędnych pomiarów i testów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót STWiOR oraz Przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie o odbytej wizji lokalnej - Potwierdzenie, że Wykonawca Zapoznał się z posiadaną dokumentacją projektową stanu istniejącego udostępnianą na miejscu oraz dokonał wizji lokalnej obiektu. - Wykaz osób zgodnie z załącznikiem do SIWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia: - co najmniej jeden pracownik posiadający uprawnienia budowlane na projektowanie, kierowanie robotami i nadzór w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; - minimum 2 pracowników posiadających dokumenty uprawniające do wykonywania prac w zakresie Eksploatacji i Dozoru instalacji do 1kV. - Wykaz prac budowlanych zgodnie z załącznikiem do SIWZ - Wykaz wykonania co najmniej 3 robót budowlanych instalacji elektrycznych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających wartością co najmniej 300 000,00 PLN brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających poświadczających prawidłowe wykonanie w.w. robót oraz ich wartość. Wykaz wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych instalacji elektrycznych w minimum 2 obiektach zabytkowych odpowiadających wartością co najmniej 300 000,00 PLN brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających poświadczających prawidłowe wykonanie w.w. robót oraz ich wartość.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: inwestycje@csw.art.pl
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria CSW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga:
Rysunki przedstawiające koncepcję będą wysyłane na prośbę Wykonawcy.